4.20.2012

Saturdays Surf NYC Pop-up Store @ Lane Crawford IFC Mall



香港連卡佛最近引入左個大brand “ Saturdays Surf NYC " 黎香港,今個星期五, 20 April, 2012 佢既pop-up store 正式係IFC MALL 開張, 當中更有Insight51 澳洲滑浪品牌展示多款獨特的藝術滑浪板,Garage Art 大師Steve Garrow 既設計作品。

Lane crawford 最近為了慶祝這品牌係shopping mall中成為一個大亮點,“ Saturdays Surf NYC" 已經係香港連卡佛店旗艦店IFC MALL獨家推出,直到5月24日有型的pop-up store 將採用最新的 "Saturdays Surf NYC" 2012年春/夏男裝系列以及 beach life-style 的必需品,例如雜誌,DVD碟,衝浪板,accessories 以及防曬美容產品,套件,適用於夏季。

我相信滑浪不再只是一項運動,是成為生活的一部分,很多不同城市工作的朋友都有衝浪的夢,呢種生活方式已經係一種生活態度, 會share 到我地既surfing culture 嗎?

 Lane Crawford 的帶領, 今個夏天會有更多人認識surfing?定係純粹覺得型?
唔知會唔會令多D人知道有滑浪呢家野? 而我地係香港滑浪會否得到尊重及重視。
ha 會唔會諗多左?
不過誰說香港沒有衝浪的文化huh?

雖然我地唔勁,但不是只有外國的專利。

有時間經過咪去睇下囉!


Saturdays Surf is exclusively available at Lane Crawford ifc mall, featuring a pop-up shop until May 24, and Canton Road.
Click here for more info. 






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...